Claiming and denying

انگليسي را جور ديگرر ياد بگيريم

Claiming and denying

۷ بازديد

كالوكيشن:

Collocation‌ موضوعي ساده اما بسيار مهم و ظريف است. در واقع، يكي از موانع مهم بر سر راه زبان‌آموزاني كه نمي‌توانند نمره  بالاتر از معمول ( ۶ آيلتس و ۸۰ تافل ) به‌دست ‌آورند، عدم توانايي در ارائه ساختارهاي پيچيده‌تر انگليسي به خصوص در بخش speaking و writing است.

اگر صرفا بنا را بر اين بگذاريد كه من معني كلمه‌اي را بلد هستم و تلاش براي يادگيري شكل‌هاي متفاوتي كه اين كلمه مي‌توانند با يك لغت ديگر بسازد نكنيد، هيچ‌وقت نمي‌توانيد نمره خوبي در اين آزمون‌ها كسب كنيد. چون قدرت ساختن اين تركيب‌ها يكي از معيارهاي نمره‌دهي در بخش speaking و writing آيلتس و تافل محسوب مي‌شود.

  • استفاده درست و به موقع از همايندها وجه تمايز زبان آموزان سطح پيشرفته زبان انگليسي با ساير افراد مي باشد كه باعث مي‌شود نمره بالاتري در آزمون هاي بين المللي به دست آورند. اهميت كاربرد كالوكيشن‌هاي درست و مناسب به اندازه اي كه مي‌توان گاهي تا چند نمره افزايش در نمره writing شما داشته باشد.

 

برداشت اشتباه بعضي از افراد اين است كه كالوكيشن‌ها فهرستي از كلمه‌هاي پيچيده و سخت هستند كه يادگيري آنها و استفاده مناسب و به جاي آنها دشوار و ناممكن است. اما بهتر است بدانيد كه « collocations » صرفا واژگان سخت نيستند. بلكه بكاربردن درست و به‌جاي كلمات در كنار هم مي‌باشد.

در اين پست كالوكيشن :

Claiming and denying،يعني ادعا كردن و انكار كردن


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.